sexta-feira, 19 de outubro de 2007

Novidades sobre as aulas complementares


Hoje tivemos a primeira sessom das aulas complementares, que serviu para apresentar o projecto de trabalho a desenvolver durante este ano. Como já vos tinha comentado, trata-se da elaboraçom de umha wiki, um espaço colaborativo que construiremos entre as pessoas integradas no grupo. Queres saber o que já acordamos?

Bem, há que começar por dizer que o horário presencial é só nas manhás das sextas-feiras, como já sabedes. Isto dificulta bastante a participaçom do pessoal das turmas da tarde, claro, e por isso pensei numha soluçom parcial que permita integrar inclusive as pessoas que nom podem assistir às aulas presenciais das sextas.

Ao longo da semana próxima explicarei isto nas aulas para tentar encorajar-vos a participar, mas adianto-vos que é possível integrar-se no grupo mesmo sem assistir às aulas, desde que tenhades acesso à Internet.

Com as alunas da turma da manhá que assistírom, decidimos abrir um prazo de umha semana para pensar os conteúdos e orientaçom da wiki. Sabemos já que irá ter umha apresentaçom sobre a Escola Oficial de Idiomas e outra sobre a nossa comarca. Provavelmente também outra de notícias sobre os países lusófonos, de constante actualizaçom, que elaboraremos entre todos e todas a partir da consulta a outros portais de informaçom em português. Também falamos de incluir umha secçom sobre língua, em que incorporarmos conteúdos que estamos a aprender durante este ano inicial na Escola.

Porém, a configuraçom final da wiki ficou aberta. Durante esta próxima semana, quem tiver interesse em participar deve dizer-mo e pensar em mais temas ou secçons que poderíamos incluir. O objectivo é tratarmos assuntos que nos interessem ou motivem a ler e escrever em português, pois o trabalho dessas destrezas é afinal o objectivo de todo isto.

Esperamos novas incorporaçons, inclusive de pessoas que nom podem freqüentar as aulas às sextas-feiras de manhá, pois a Internet pode ajudar a superar essa dificuldade.

Um comentário:

Lolinho disse...

Olá a tudos, só dicer que eu vou participar através da Internet na wiki das aulas complementares e animo aos colegas para poder aprender muito rápido.