segunda-feira, 25 de fevereiro de 2008

Aberto o prazo para se inscrever na viagem ao Porto e Guimarães

Tal com temos falado desde o início das aulas, a minha intençom é fazermos ao menos umha viagem por ano a Portugal ou a outro país lusófono que decidamos. A deste ano está já em período de preparaçom. Será no último fim-de-semana de Abril e visitaremos Guimarães e o Porto.

A viagem é co-organizada entre o Departamento de Português e a Fundaçom Artábria, umha entidade da nossa cidade que costuma orientar o seu trabalho cultural a Portugal e aos países lusófonos.

Sairemos no dia 26 bem cedo e na mesma manhá desse sábado visitaremos a cidade medieval de Guimarães, primeira capital portuguesa. Ali comeremos e depois já sairemos para o Porto, onde haverá várias visitas interessantes a fazer.

Ao chegarmos, depois de passarmos polo hotel, visitaremos a zona da Torre dos Clérigos, a Livraria Lello & Irmãos, a Avenida dos Aliados e a Estação de São Bento. A seguir, atravessaremos para a outra margem do Douro e visitaremos as caves do famoso vinho do Porto.

A tardinha e noite ficará livre e na manhá seguinte teremos umha visita guiada ao centro histórico portuense. Depois poderemos optar entre umha viagem de barco polo Douro ou umha visita ao Palácio de Cristal e/ou o edifício da Bolsa, umha das primeiras da Europa e de bastante qualidade artística.

Depois de comermos e darmos um passeio, voltaremos para a Galiza para chegarmos por volta das 21 horas.

Esse é o programa previsto, mas está ainda aberto às vossas sugestons. De qualquer maneira, abre-se agora o prazo para vos inscreverdes. Lembrai que é possível trazer amizades, mesmo que não estudem na Escola de Línguas, e que o preço vai ser bastante barato (50 €, que incluem autocarro, hotel e pequeno-almoço).

Bom, continuaremos a informar aqui, mas se alguém quiger falar do assunto, é só passar polo Departamento de Português da Escola ou ligar para o número 696 55 00 56.


Nenhum comentário: