domingo, 30 de março de 2008

Assuntos tratados na reuniom de participantes na viagem ao Porto e Guimarães

Como sabedes, para a passada sexta-feira estava convocada umha reuniom das pessoas que vamos participar na viagem de estudos ao Porto e Guimarães, prevista para 26 de Abril e co-organizada polo Departamento de Português da EOI de Ferrol e pola Fundaçom Artábria.

Na reuniom, participamos 13 das 58 pessoas que estám inscritas na viagem. Eu, o Joám e a Pim (aluno e aluna da turma das 19h), que estamos a colaborar na organizaçom da viagem, informamos do estado actual da mesma, em relaçom ao alojamento, às visitas e a outros assuntos pendentes.

Em concreto, em relaçom ao alojamento, a reserva foi feita em quatro hotéis diferentes do centro do Porto: o Hotel Peninsular, o Residencial JFB, o Hotel Nave, e o Residencial Porto Novo.

No Hotel Peninsular, temos reservados 8 quartos duplos e 4 quartos triplos (total 28 pessoas); no Residencial JFB, 3 quartos duplos e um triplo (9 pessoas); no Porto Novo, 4 quartos duplos (8 pessoas); e no Hotel Nave, seis quartos duplos e um individual (total, 13 pessoas).

Entre as pessoas que assistírom, manifestárom-se algumhas preferências sobre pessoas que queriam estar juntas e em que quartos (duplos e triplos), das quais tomei nota para o termos em conta na viagem.

Saída

A saída será às 7 horas da manhá na praça do Inferninho (ao pé da paragem de táxis). A pontualidade é importante, para podermos cumprir com as actividades e visitas previstas.

Visitas do sábado

Quanto às visitas, está pendente de confirmar a visita guiada ao centro histórico de Guimarães, bem como ao Palácio dos Duques. Também levaremos informaçons sobre restaurantes, já que vamos comer lá. Esperamos chegar polas 10h30 (hora portuguesa) a Guimarães, comer polas 13h30 e continuar caminha ao Porto polas 15h30.

Ao Chegarmos ao centro do Porto, cada grupo irá para o seu hotel (som todos centrais) e combinaremos logo para a vista às caves do Vinho do Porto, em Vila Nova de Gaia. Esperamos que dê tempo a fazer a seguir o cruzeiro polo Douro (10 euros), ficando depois disso o tempo disponível para cada qual, nom havendo mais actividades programadas até as 10 da manhá de domingo.

Tentaremos dar algumhas informaçons sobre lugares onde cear ou tomar uns copos...

Visitas do domingo

Às 10 da manhá, portanto, faremos a visita guiada pola cidade velha, concluindo no Palácio da Bolsa, onde por volta do meio-dia também teremos umha visita com guia, que tem umha duraçom de 30 minutos, aproximadamente, e um custo de aproximadamente 2 euros.

A seguir, iremos comer, ficando tempo depois para visitar os jardins do Palácio de Cristal ou ruas de passeio como a Santa Caratarina, até às 16 horas, em que sairemos de volta para a Galiza.

Entre as decisons tomadas, está a de que todo o pessoal me dê o número de telemóvel, para assim estarmos localizáveis em todo o momento.

Esperamos poder cumprir todo o programa, mas sempre poderá acontecer algum imprevisto que nom no-lo permita, claro.

Também insistimos em que toda a actividade programada seja desenvolvida em português, nomeadamente as visitas guiadas. Seria bom que, além dos alunos e alunas, também o resto de acompanhantes falassem galego para facilitar a comunicaçom e evitar que os portugueses e as portuguesas passem para o espanhol.

Nom fim de contas, é umha viagem de estudos, nom é?

:-)

Continuaremos informando...



Nenhum comentário: