sexta-feira, 23 de janeiro de 2009

Já está em andamento a preparaçom da viagem a Lisboa


Como temos falado nas aulas, neste ano vamos viajar a Lisboa nos dias 19, 20, 21 e 22 de Março. Nos dous primeiros dias desde a reuniom preparatória do dia 21, já há 15 pessoas inscritas e com a quota paga (185€). O número máximo de admissons é de 50.

Em princípio, eu, a Maria e a Pim estávamos com algum receio de que houvesse menos participaçom da que houvo na viagem do ano passado, já que desta vez é mais longe, som mais dias, alguns laboráveis e é mais caro, claro.

No entanto, a participaçom na reuniom preparatória foi semelhante à do ano passado e a resposta está a ser boa. É provável, portanto, que lotemos o autocarro antes de o prazo de inscriçom concluir (6 de Fevereiro). É por isso que vos recomendo fazerdes a inscriçom o antes possível, pagando a quota para assegurardes um lugar.

Se bem neste ano nom estou a ter muito tempo para manter o ritmo de actualizaçons do blogue que mantivem no ano passado, sim informarei das novidades importantes, como a da viagem.

Tal como na do ano passado, também nesta é possível trazer acompanhantes, mesmo que nom sejam alunos ou alunas da escola. De facto, a Fundaçom Artábria volta a participar na organizaçom da actividade, através da Pim Patinho, sócia da entidade e aluna de Português.

Espero que a maioria dos alunos, quer meus, quer da Maria, participedes na viagem deste ano... e oxalá corra tam bem como aquela.

Para qualquer dúvida ou consulta, falamos nas aulas, ou passai polo Departamento, ou mandai-me um correio electrónico a mauriciocastro[arroba]edu.xunta.es

Nenhum comentário: