domingo, 15 de março de 2009

Programa previsto para a viagem a Lisboa (saímos nesta quinta-feira!)


Coloco-vos aqui por fim a programaçom prevista para a viagem a Lisboa, que parte do acordado conjuntamente por todos e todas na reuniom do passado mês de Janeiro.

O programa está sujeito a mudanças que pudermos decidir colectivamente. Além disso, ninguém é obrigado a participar em todas as actividades previstas. Isso sim, trazei os cartons de estudante e/ou outros cartons que podam tornar mais baratas as visitas a museus, monumentos, etc.

Lembro-vos também que é conveniente irdes pola Segurança Social arranjar a documentaçom para umha eventual visita ao médico.

1º dia: quinta-feira dia 19 de Março

Saída: Praça do Inferninho, Ferrol, às 8 da manhá da quinta-feira dia 19 de Março. Pede-se máxima pontualidade para nom começarmos o dia já com um atraso no horário.

Sem contarmos as paragens obrigatórias que o motorista nos for indicando, vamos fazer umha em Coimbra para comer, deixando algum tempo livre para poder visitar brevemente a zona histórica dessa monumental cidade. A meia tarde retomamos a viagem em direcçom a Lisboa.

À chegada ao nosso destino, iremos directamente ao hotel para resolver todo o relativo ao alojamento no Altis Park Hotel, na Avenida Engenheiro Arantes e Oliveira, 9. A seguir, ficará tempo livre para quem quiger dar umha volta, sair à noite, etc, mas nom há actividade conjunta para este primeiro dia em Lisboa.

2º dia: sexta-feira dia 20 de Março

Pequeno-almoço às 9 horas da manhá e saída com um guia local em direcçom a Sintra, para visitarmos o antigo e formoso Palácio Real. No fim da visita, iremos ao Cabo de Roca (ponto continental mais ocidental da Europa), a Cascais e ao Estoril, por onde poderemos dar umha voltinha. Em funçom do horário, decidiremos onde é que comemos.

A seguir, regressamos para Lisboa, ficando o resto da tarde livre para continuarmos com a visita da cidade de maneira já livre.

3º dia: sábado 21 de Março

Pequeno-almoço e saída às 9h30 para umha visita panorámica da cidade com um guia local: Torre de Belém, Mosteiro dos Jerónimos, Museu das Carroças, Pastelaria de Belém, Castelo de São Jorge. Resto do dia livre para poder visitar outros lugares. Sugestons: Estufa Fria no Parque de Eduardo VII, Baixa Pombalina (Praça do Rossio, Rua Augusta, Praça do Comércio...), Museu Gulbenkian (está nestes dias patente umha exposiçom internacional dedicada a Charles Darwin), etc.

4º dia: domingo 22 de Março

Pequeno-almoço e saída de Lisboa às 9 horas em direcçom a Óbidos, vila medieval amuralhada. Visita até as 11h30 e continuaçom da viagem até Alcobaça, onde paramos para visitar o mosteiro e comer.

Depois da comida, regressamos para a Galiza, estando prevista a chegada a Ferrol para as 22 horas.


Nenhum comentário: