segunda-feira, 9 de março de 2009

Quarta-feira começam as Jornadas Culturais na Escola


Como cada ano nesta altura, a Escola Oficial de Idiomas de Ferrol realiza as suas Jornadas Culturais, que servem de montra sobre os conteúdos culturais associados a cada idioma dos que som ensinados na mesma. Nesta ocasiom, como no ano passado, o português voltará a estar presente com projecçons, teatro e gastronomia.

Concretamente, na quinta-feira dia 12 haverá, a partir das 11 horas, umha encenaçom teatral a cargo do actor português Gonçalo Guerreiro, no salom de actos, da obra de José Saramago 'O conto da ilha desconhecida', que combinará o monólogo com a música ao vivo.

Logo a seguir, às 11h30, começará a projecçom do filme brasileiro 'Terra estrangeira' (1996), na sala 13.

Já na sexta-feira dia 14, a partir das 17 horas, será projectado o filme português 'Belarmino' (1964), também na sala 13.

A última actividade das Jornadas, sempre tam bem acolhida, é a degustaçom multicultural da sexta à tarde. Começa às 20h30 na cafetaria e, dadas as limitaçons de espaço, é preciso comprar o bilhete (2€) com antecedência. Entre os produtos gastronómicos de cada país estarám os portugueses e brasileiros.

Como sabedes, os dias que duram as Jornadas (de quarta a sexta-feira), suspendem-se as aulas e convida-se todo o alunado a participardes em todas as actividades programadas polo diferentes departamentos, que som muitas.

Vemo-nos, portanto, nas Jornadas Culturais.

Nenhum comentário: