quarta-feira, 19 de setembro de 2007

Qual o interesse de estudar Português numha Escola Oficial de Idiomas?


Haverá quem valorize a relativa facilidade com que um galego ou umha galega podem chegar a dominar o português, e também quem simplesmente o faga porque gosta de viajar a Portugal, ou da música brasileira, ou de ser competente reconhecido em mais um idioma oficial na Uniom Europeia e na maior parte dos principais organismos internacionais.

Mas, para além dessas e outras muitas motivaçons que podam trazer as pessoas à Escola Oficial de Idiomas mais próxima, queria agora oferecer algumhas informaçons dirigidas ao professorado de secundário:

1) As pessoas licenciadas em Filologia Galego-Portuguesa ou Portuguesa acedem directamente a 3º (Intermédio-1 nos novos planos) e, portanto, obtenhem um ciclo completo com um ano de aulas.

2) O Português é umha língua presente em acçons e projectos comunitários de mobilidade, quer para professores, quer para alunos e centros educativos.

3) O estudo do Português abre novas possibilidades de conhecer materiais, audiovisuais, musicados ou escritos que, polo seu interesse, podem ser de utilidade para as vossas aulas.

4) Na Galiza existem na actualidade por volta de 30 centros de secundário a ministrar português. As pessoas encarregadas da docência som, quase sempre, do ramo de Galego e aquelas que estudam português no nosso centro apontam sempre a grande motivaçom das suas turmas. Além disso, a possibilidade de leccionar português pode ajudar a completar horários num momento em que, sobretodo em centros do rural, há um declínio de alunos e alunas.

Para qualquer contacto directo e esclarecer qualquer dúvida ou curiosidade, podedes contactar-me através do correio electrónico mauriciocastro[arroba]edu.xunta.es

Lembrai que há cinco dias de prazo, entre o 24 e o 28 de Setembro, para começardes neste mesmo ano na primeira promoçom da Escola Oficial de Idiomas de Ferrol.

2 comentários:

Bernardo disse...

Entrei agora mesmo no Portal Galego da Língua e foi ali onde dei com a ligaçom a este blogue, que desconhecia.
Que alegria! Parabéns!
Confio em que no futuro a Escola de Idiomas de Ferrol e o IES PErdouro de Burela sejam centros colaboradores entre si.
Passarei ligaçom do blogue às nossas três turmas de Língua Portuguesa.

Maurício Castro Lopes disse...

Olá, Bernardo
O blogue tem só uns dias e quer servir de complemento das aulas. Parabéns também a ti polo grande trabalho que estás a fazer em Burela e espero que essa colaboraçom seja umha realidade brevemente.