segunda-feira, 15 de outubro de 2007

Nesta semana começam as aulas complementares



Tal como comentamos no primeiro dia de aulas, vam começar as aulas complementares, que servem para trabalhar aspectos particulares de maneira auxiliar ou "complementar" a como se fai nas aulas.

As aulas complementares nom som de assistência obrigatória. Porém, sim som recomendáveis para quem quiger mergulhar mais a fundo no uso do português. O horário das complementares deste ano é às sextas-feiras em duas sessons: umha de 9 a 10,30 e outra a seguir, desde as 10,30 até o meio-dia.

Neste primeiro ano, vamos dedicar as aulas complementares ao trabalho principalmente da destreza de expressom escrita, mas também, em boa medida, da compreensom leitora. Inclusive as outras duas destrezas terám o seu espaço (compreensom auditiva e expressom e interacçom oral).

A ideia é elaborarmos colectivamente um espaço colaborativo na Internet, da chamada "rede social". Dentro dos limites que nos marque a nossa limitada habilidade, e se houver pessoal interessado, faremos um blogue ou umha wiki dedicada a um tema acordado polas pessoas que participarem.

Para tal, escolheremos o tema e dedicaremos as sessons complementares a procurar informaçons e redigir notícias e artigos sobre o assunto, bem como áudios, vídeos e outros materiais que acharmos de interesse, construindo assim entre todos e todas um espaço comum que corrigiremos e completaremos colectivamente.
Gostades da ideia?

Entom confirmai-me ao longo desta semana o vosso interesse em aderir ao grupo e começamos sexta-feira!

Para quem nom souber o que é umha wiki, pode dar umha vista de olhos à wikipédia, que responde a esse formato e concepçom colaborativa. Quanto aos blogues, trata-se de umha página como esta que estades a visitar agora mesmo.

3 comentários:

Yea disse...

Ola,
one question: Serían uma vez a semana as aulas complementares ou cada canto ?
Chao , son a Eva da turna da manha

Maurício Castro Lopes disse...

Exacto: umha vez por semana, às sextas-feiras à manhá, de 9 a 10,30 ou de 10,30 a 12.

Óscar disse...

Muito interessante criar um blog entre todos.E a pagina do instituto Camoes dá a oportunidade de praticar uma porção de coisas sobre o nosso idioma.
Saúdos.
Óscar (quenda das 9 da manha).