segunda-feira, 5 de novembro de 2007

Cesária Évora na Corunha


Graças à informaçom do Pepe, aluno da turma das 19h00, soubemos da próxima actuaçom da mais bem conhecida cantora cabo-verdiana: Cesária Évora, na Galiza. Vai ser no próximo dia 15 de Novembro, quinta-feira, no Teatro Colom da Corunha.

Será, sem dúvida, umha boa ocasiom para escuitar ao vivo umha das principais vozes da lusofonia, com musica africana de raiz, cantada principalmente no idioma crioulo falado em Cabo Verde, de base portuguesa, formado a partir da colonizaçom portuguesa do arquipélago, no século XV.

Quanto a Cesária Évora, já foi premiada com o Grammy em 2004, em reconhecimento do Melhor Álbum de Música contemporánea do Mundo ao seu último disco, Voz d'amor. Tem gravado e cantado para trilhas sonoras de filmes como Underground, de Emir Kusturica, e colaborado com outros grandes cantores lusófonos, como Caetano Veloso.

Aqui vos deixo um vídeo clipe da Cesária Évora, com imagens de Cabo Verde, junto a umha recomendaçom para assistirdes ao concerto se vos for possível.



3 comentários:

Yea disse...

Obrigado Pepe da turma das sete pelo aviso que aqui colocou o Mauricio, poucas veces oe uma cousa interesantes a tempo.Son a Eva da turma da manhá

ábrete de orellas disse...

máis música ...

V MOSTRA PORTUGUESA [Xunta de Galicia]
con MARIZA, CARLOS DO CARMO e CAMANÉ
16 de novembro, sexta-feira
21.30 h no Auditorio da Galiza de Compostela

Maurício Castro Lopes disse...

Obrigado, Pepe, quando tiver um momentinho metemo-lo como entrada nova.